Handelsbetingelser

For cvr 35707581

  • Alle aftaler er bindende.
  • Møder og strategi sessioner foregår over telefon, Zoom eller Skype

Betingelser for klippekort

Klippekortene kan bruges til alle mine services og er relevante til store opgaver som små. Opgaverne kan spredes ud over tid eller du kan bruge alle timerne på én gang. Du kan bruge din resterende tid senere til et andet projekt.

Klippekortet betales før jeg påbegynder opgaven. Det udstedes til den enkelte virksomhed og kan derfor overdrages eller sælges til andre. Ubrugte klip refunderes ikke.

Klippekort udløber et år efter faktureringsdatoen.

Priser og betaling

Alle priser er eksklusive moms medmindre andet er angivet.

Ubrugte klip refunderes ikke.

Klippekort betales via faktura. Ønsker du ikke at købe klippekort, er timeprisen 750 DKK i timen + moms. Med denne løsning sender jeg en faktura på 50% af beløbet for projektets start og de resterende 50% efter projektet er slut.

Webhosting, tryk og levering medregnes ikke i timeprisen.

Fakturer skal betales inden for 8 dage. Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 0,70%, pr. påbegyndt måned, samt et gebyr på 100,00 DKK.

Tidsregistrering

Jeg noterer dit forbrug per påbegyndte minut.

I arbejdstiden indgår, foruden løsning af opgaven: rådgivning, research og forberedelse.

Tilfredshed

Før vi påbegynder et samarbejde, mødes vi fysisk eller per telefon. Derudover får du et spørgeskema, så vi stiller skarpt på hvordan jeg kan hjælpe dig. Hvis jeg ikke er den rette til at hjælpe dig, kan jeg i de fleste tilfælde anbefale en der kan. Se processen nedenfor.

Det er vigtigt for mig, at du bliver tilfreds med den opgave, jeg udfører i samarbejde med dig. Derfor sender jeg dig eksempler og udkast, så vi sammen bliver enige om det endelige resultat. I en typisk opgave får du 3 udkast og 2 finpudsninger med tilkøb for flere justeringer, såfremt dit tidsforbrug bliver overskredet.

Klippekort refunderes ikke, men jeg vil gøre mit ypperste for, at du får det ønskede resultat inden for det estimerede tidsforbrug.

Opbevaring af dine data

Ved udarbejdelse af en hjemmeside opbevarer jeg tekster og billeder, du måtte fremsende. Hvad jeg måtte have liggende på min mailserver og egen computer af billeder og tekster kan blive slettet efter samarbejdet, så de ikke fylder på min server.

Jeg laver backups af din hjemmeside undervejs (din webhost vil højest sandsynligt lave backups af din database hver dag). Efter endt samarbejde slettes din backup på min server. Du har selv ansvaret for at lave evt. backup af din hjemmeside efter de anvisninger, jeg giver dig.

Du ejer naturligvis 100% din hjemmeside, logo og andet visuel grafik udarbejdet af Yin Branding.

Ansvarlighed og miljø

Jeg laver det meste selv i Yin Branding, men samarbejder med dygtige mennesker, hvor det giver mening. Jeg samarbejder kun med partnere i Danmark, for at undgå underbetalte medarbejdere.

Jeg tænker social ansvarlighed og bæredygtighed ind i hele min forretning; også i mine samarbejder. Jeg benytter det mest bæredygtige trykkeri, som er vugge-til-vugge certificeret. Jeg tror på, at det kan betale sig at gå efter kvalitet og ordentlige forhold.

Yinbranding.dk er et CO2 neutralt website. Se certifikat her.

Det vil sige, at der skabes CO2-reduktioner, der svarer til forbruget af yinbranding.dk (servere og brugernes CO2-udledning ved besøg af siden). Yin Branding bidrager derudover til deltagelse af CO2-reducerende projekter og opførelse af nye vedvarende energikilder, eksempelvis vindmøller. Læs mere om initiativet her.

Kontaktoplysninger for CVR 35707581:

Att: Bine Borg-Thomsen
Hoffmannsvej 28, 1 th,
8220 Brabrand
Telefon: 20495079
E-mail: